miercuri, 12 septembrie 2012

Doar pentru tine


O bomba de vise si-un val de tristeti,

Imi stau pe inima din doua-n doua zile.

Cu gandul la el si dorul pe targa,

Inima mi-e-n genunghi, sentimente vrea sa stearga.



Lovita de ura, indiferenta si de dor,

Am unele zile in care-as vrea sa mor,

Dar mi-aduc aminte de sentimente ce-am in mine

Si-mi vine sa traiesc doar sa te mai vad pe tine.



Hai sa mergem undeva: pe luna sau pe stele,

Unde o sa fii unicul martor al vietii mele,

Sa imi vezi monotoni, fericiri, dar si tristeti

Si sa fi martorul sfarsitului propriei vieti.



Si vreau sa-mi spui, dar ca sa fie si promis,

De vom ajunge pe luna-mi vei da sa musc din paradis,

Iar mangaierea ta-mi va fi leac la durere,

Apoi as accepta o eternitate de tacere.

Alexandra P.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu