marți, 5 martie 2013

Ochii tai

   Atat de calmi. Atat de iubitori. Atat de calzi. Atat de blajini. Atat de tandri. Atat de dulci. Atat de aiuriti. Atat de ametiti. Atat de indragostiti. Atat de frumosi. Atat de tristi. Atat de scipitori.
  Ochii tai sunt atat de asa si asa cand te privesc. Ai o privire ce spune multe si totusi nu spune nimic. O privire ce ma doboara de dor si ma ridica inapoi in picioare de tristete. Ei sunt ochii tai. Doar ai tai. Numai ochii tai transmit acea fericire trista. Numai in ochii tai gasesc acea dezamagire stiuta doar de tine, pe care nu vrei sa o impartasesti cu nimeni. Intotdeauna vad in ochii tai, tristetea ce te macina pe dinauntru, dar niciodata nu imi fac curaj sa ti-o spun. Tot in ochii tai gasesc iubirea pe care vrei sa o imparti cu cineva si tot in ochii tai gasesc tristetea din sufletul tau pe care o simti pentru ca nu stii cu cine sa o impartasesti.
  Si acum imi aduc aminte privirile tale dulci si ochii tai plini de iubire. Imi aduc aminte cu tristete de ochii tai intotdeauna blajini si melancolici. Zambesc doar cand ma gandesc la ochii tai.
  Numai tu ai ochii intunecati in lumina si stralucitori in intuneric.
  Ochii tai, ce imi amintesc de iubirea ce a fost odata intre noi, iar acum a fost distrusa de tornada distantei.
  Doar in ochii tai pot gasi iubirea de care am nevoie sa fiu fericita. Doar cand ma uit in ei musc un colt din paradis. Cand ochii tai sunt tristi, ma intristez si eu. Imi simt inima cum se topeste si fiecare nerv cum tremura, cand ochii tai zambesc. Ochii tai ma calauzesc pe drumul intunecat plin de flori si ma feresc de drumul luminos plin de spini.
  Ochii tai... spune-le ochilor tai sa zambeasca. Spune-le ca cineva ii iubeste si sunt veniti din paradis. Spune-le ca sunt cei mai frumosi ochi. Apoi, spune-le sa iti spuna ca eu te iubesc!
  Cat imi e dor de tine! Cat imi e dor de ochii tai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu