vineri, 15 martie 2013

Imi pare rau

Imi pare rau ca am luptat, atunci cand m-ai rugat sa renunt.
Imi pare rau ca am renuntat, cand m-ai rugat sa lupt.
Imi pare rau ca am plecat, atunci cand aveai nevoie de mine.
Imi pare rau ca nu am venit, atunci ca m-ai chemat.
Imi pare rau ca nu mi-am facut aparitia, atunci cand ma asteptai.
Imi pare rau ca nu ti-am alinat suferinta, atunci cand tipai de durere.
Imi pare rau ca te-am mangaiat, atunci cand sufletul iti plangea.
Imi pare rau ca i-am ascultat pe altii, cand trebuia sa te ascult pe tine.
Imi pare rau ca nu am fost acolo cand trebuia si ca am fost acolo, cand prezenta mea nu te ajuta.
Imi pare rau ca am facut lucrurile pe dos.
Imi pare rau ca nu imi cer scuze pentru toate greselile.
Imi pare rau ca nu te-am chemat, cand am avut nevoie de tine.
Imi pare rau ca ai plecat fara sa-mi iau ramas bun.
Imi pare rau ca am fost o pacoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu