luni, 6 mai 2013

Imi e teama

  Mereu am crezut ca iubirea te face puternic. Ca te poate ajuta sa treci peste orice: peste distanta, peste timp, peste moarte. Am crezut ca iubirea te tine in viata si tot ea te ajuta sa astepti cat de mult va fi nevoie. Am crezut ca poti tine in suflet persoane dragi, chiar daca nu sunt lunga tine. Dar m-am inselat.
  Iubirea te face slab. Iubirea insasi e o slabiciune. Cand iubesti iti e teama. Iti e teama sa pierzi persoana pe care o iubesti, iti e teama ca nu o sa o mai vezi niciodata, iti e teama ca viata ta nu va mai avea niciun sens fara acea persoana, iti e teama ca te vei pierde tu si vei lasa acea persoana sa sufere.
  Nu-i asa ca cel mai frumos sentiment e atunci cand vezi persoana pe care o iubesti fiind fericita, zambind din tot sufletul? Tocmai de asta iti e teama. Ca la un moment dat nu vei ma putea face acea persoana sa zambeasca, sa se simta bine, sa fie fericita alaturi de tine. Iti e teama ca la un moment dat fericirea acelei persoane nu va mai depinde de noi. Ne e teama ca la un moment dat vom pierde tot ceea ce iubim si tot ceea ce conteaza pentru noi. Ne e teama ca la un moment dat vom pierde iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu