luni, 13 mai 2013

De-as putea da timpul inapoi

  De-as putea da timpul inapoi, te-as alege tot pe tine. Te-as alege cu tot cu bucurii, cu zambete, cu suferinta, cu ignoranta si cu tot ceea ce insemni TU. Te-am asteptat peste rabdari si te-as mai astepta inca o data si inca o data si inca o data, daca as stii ca la final, vei veni la mine. Te-as strange in brate si mi-as odihni capul obosit de ganduri grele pe pieptul tau puternic si ti-as asculta bataile inimii cu aceeasi placere cu care iti privesc zambetul. Ti-as spune cat de mult te iubesc si cat de mult mi-ai lipsit in tot acest timp in care nu ai fost al meu. Ti-as saruta usor lobul urechii si ti-as sopti cat de bine imi pare ca esti cu mine. Mi-as strecura usor mana in parul tau catifelat si mi-as pune obrazul fierbinte pe obrazul tau abia ras si nu as spune nimic. As profita de bucuria pe care o am cand te tin strans la piept, pentru a putea fi fericita o viata intreaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu