luni, 7 octombrie 2013

Scrisoare catre un showman

  Vino, iubite, si aseaza-ti obrazul cald pe sanul meu rece!
  Alina-mi suferintele si nerabdarile cu dulceata buzelor tale. Iar apoi aprinde-mi calcaiele cu focul din ochii tai, asa cum o faci de fiecare data.
  O lacrima o sa imi curga lent pe obraz, iar apoi inca una si inca una. Astea sunt lacrimile fericirii mele, dar oricum ai spus ca iubirea nu a plans niciodata pentru tine in timp ce Soarele si Luna stateau una langa alta.
  Ai venit? Acum te rog sa ramai, te rog sa stai in bratele mele pentru totdeauna, pentru ca aici ii e locul!
  Putem pleca in cautarea stelelor sau putem sta aici pentru a crea propriile noastre stele. Dar oricum, orice am face si oriunde am merge, promite-mi sa ramai langa mine. 
  Iubeste-ma pentru totdeauna si vei vedea ca doar ingerul din tine poate vedea demonul din mine.

Alexandra P.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu