vineri, 16 august 2013

Nu mai dorm

  In seara asta nu o sa dorm. Nu dorm pentru ca azi renunt la cea mai importanta parte din viata mea. Nu dorm pentru ca azi las in urma trecutul si ma inrolez in prezent. Renunt la singurul lucru care ma facea sa ma simt in viata; il pun intr-o cutie si arunc cutia sub pat. Renunt pentru ca atunci cand esti in viata, trebuie sa infrunti viata, iar viata e grea.
  Nu fug pentru ca imi e frica. Nu fug pentru ca ies ranita din lupta asta. Fug pentru ca am obosit sa dau mereu peste aceleasi obstacole, doar pentru ca nu vreau sa schimb drumul.Fug pentru ca nimeni nu mi-a intins o mana de ajutor, atunci cand ma zvarcoleam pe pamant si tipam de durere. Am continuat sa ma ridic din nou si din nou, sa imi scutur pantalonii de praf si sa merg mai departe, pentru ca mi-am pus toata speranta si am crezut in mine.
  Dar AZI renunt sa mai fac asta.
  AZI renunt sa mai fiu eu.
  Pentru ca nimeni nu te mai poate dobori, o data ce ai invatat sa mergi pe nori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu