marți, 21 august 2012

Indragostita? Din nou? Nu prea cred.

  In ultimele zile, mi se intampla aceleasi lucruri care mi se intamplau si cu un an jumate in urma. oare sunt indragostita din nou? Dar daca as fi, as fi indragostita de aceeasi persoana. se poate sa incep sa iubec din nou aceeasi persoana pe care am mai iubit-o, iar apoi am incetat sa o iubesc? Se pare ca da. Si de fiecare data cand ma intreb: "Incep sa il iubesc din nou?", imi raspund mereu la fel: "L-ai iubit o data. Il poti iubi din nou.". Sau poate, nu am incetat niciodata sa il iubesc, ci doar am incetat sa lupt pentru el.
  Si desi il cunosc de o viata, desi am incredere in el, de fiecare data cand vorbesc cu el sau pun telefonul la ureche pentru a-l suna, inima imi bate din ce in ce mai tare, mi se face un gol in stomac si respiratia mi se taie. Cand ma uit la el, parca nu mai e nimeni in jur si mi se face un gol in stomac, de fiecare data cand ma gandesc la el, incep sa zambesc si realizez ca ma gandesc la el din ce in ce mai mult.
  Incerc sa ma gandesc la el cat de putin posibil, sa nu imi mai pun asa de multe sentimente(cum fac de obicei) si in mare parte reusesc. Dar totusi, de fiecare data cand ma gandesc la el, nu mai aud si nu mai vad nimic, e doar el.
  Cum pot sa ma abtin in a-l iubi, dar in acelasi timp sa il iubesc? Cel mai probabil inima il adora, dar mintea il uraste. Si asa ma intreb mereu: "Il iubesc sau il urasc?"; "Merita iubit sau urat?", dar niciodata nu pot gasi un raspuns cat mai pe placul meu.
  El e baiatul pe care incerc sa il indepartez cat mai mult din inima, dar totusi, sta acolo lipit si ma face sa radiez de fericire. Nu stiu ce anume simte el, sau poate stiu, dar stiu sigur ca e special pentru mine. CEL MAI  SPECIAL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu