vineri, 3 august 2012

Destinul

  Stateam si ma gandeam, oare destinul ne este scris? Sau noi trebuie sa ne construim destinul?

  Oare atunci cand un baiat ne refuza sau aflam ca baiatul pe care abia l-am cunoscut are prietena, este destinul nostru? Oare ne este pregatit ceva mai bun, sau pur si simplu asta ne arata ca trebuie sa luptam pentru ceea ce ne dorim? Oare avem probleme nerezolvate in trecut sau avem pur si simplu un viitor mai bun?

  Uneori imi place sa cred ca visele care nu ni se implinesc si planurile care dau gres, incearca sa ne arateca trebuie sa luptam mai mult si sa nu asteptam ca totul sa fie perfect. Mi-ar placea sa lupt pentru ceea ce imi doresc, daca as stii ca scopul meu merita tot efortul. Urasc sa pierd timp degeaba pe lucruri irealizabile, imposibile, ireale. Dar imi place sa cred ca totul merita o sansa, cat de mica.

  Am ajuns la aceasta concluzie, cand m-am gandit la niste examene oarecare, teze sau teste. Unii muncesc si invata, iar rezultatele sunt satisfacatoare, iar altii din lene sau pur si simplu nu vor, nu invata, iar dupa aflarea rezultatelor, cred ca profesorii au ceva cu ei.
  Asa este si in viata. Cine lupta pentru visele lor,au rezultate satisfacatoare. Iar cei care renunta la vise inainte sa incerce sa lupte pentru ele, dau vina pe soarta sau spun ca au ghinion.

  In concluzie, cred ca destinul ni-l facem singuri. Luptam sau nu luptam. Castigam sau pierdem. Iubim sau uram. Noi alegem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu