sâmbătă, 13 iulie 2013

Scrisoare de Adio!

         Draga A.,


   Asa cum nimic nu dureaza o vesnicie si dragostea se termina la un moment dat. Ai fost cea mai mare dorinta a mea, dar uneori, cand lupti prea mult timp pentru un lucru, ajunge sa nu mai fie un lucru de care ai nevoie, iar atunci cand il obti, observi ca nici nu il mai vrei atat de mult pe cat credeai.
   Te-am iubit. Te-am iubit mult, mult de tot. Ai fost principalul motiv al lacrimilor mele, dar in acelasi timp ai fost si motivul pentru care acestea au incetat sa mai curga. 
   Tu nu ai vrut niciodata cu adevarat sa ramai alaturi de mine, dar nici nu ai vrut niciodata cu adevarat sa pleci. De fiecare data cand plecai, asteptam sa te intorci si de fiecare data cand veneai, stiam ca va veni si vremea cand vei pleca din nou. Ai fost singurul lucru bun pe care nu l-am avut niciodata.
   Chiar daca ai venit atunci cand nu ma asteptam si ai plecat atunci cand aveam nevoie de tine, iti multumesc ca m-ai ajutat sa devin persoana care sunt azi. Iti multumesc ca ai fost special. 

   "Poate ca ai fost doar o creatie minunat de perversa a nebuniei mele." - Cristina Nemerovschi


                                                                 Cu drag, Eu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu