sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Eu nu te vreau, dar am nevoie de tine!

Stau intinsa pe patul de moarte,
Implorandu-te, pe mine sa ma ierti;
Pentru greseli as vrea sa ma certi,
Apoi sa fim de aceeasi parte.

Nu vreau nemurire si nici sa fiu vie,
Dar mi-aduc aminte cand eu te aveam;
Cu toate bogatiile, nimic nu mai am.
Vreau moarte sa pot sa-ti apartin tie.

As vrea sa te-ating , dar ti-e frica de mine;
Usor atinge-mi inima, cu sufletul gol.
Din moartea sufletului, n-as vrea sa te scol;
Eu nu te vreau! Dar am nevoie de tine!

Vino la mine, stafie de gheata!
Sa ne lasam uitati de lumi si de dor,
Un minut, apoi mi-as permite sa mor,
Iar totul in lume sa-mi devina ceata.

Lasa-ti uitata ratiunea si ochii
Si-asculta-ti tic-tac-ul din pieptul uscat.
Zambeste! Ridica-ti capul plecat
De fericire sa poti sa te-apropii.

Ramai cu bine, iubire uitata!
Udata de ploi si uscata de vant.
Eu sa-ti dispar si din ultimul gand
si pentru vesnicie sa raman plecata.

Alexandra P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu