vineri, 28 decembrie 2012

Un an nou-2013

  Ideea de an nou, deja imi da o senzatie de un nou inceput, de noi incercari, de noi lupte, de noi iubiri, de noi  dezamagiri si de noi provocari. 
  Anul asta, am invatat o multume de lucruri si am intalnit multe persoane minunate; am realizat ca unele persoane imi sunt mai aproape, chiar daca nu vorbesc cu ele zile intregi, decat altele cu care vorbesc zilnic; am invatat ca nimic nu dureaza o vesnicie si totul pleaca la un moment dat; am invatat ca iubirea exista acolo unde este primita si ramane daca nu o lasi sa plece; am invatat ca lucrurile bune vin doar la cei care merita; am invatat ca trebuie sa lasi persoane dragi sa plece, daca vrei sa intre in inima ta unele mai bune; am invatat ca daca iti ceri iertare, nu esti mereu iertat, cine te iubeste, te iarta fara sa spui vreun cuvant; am invatat ca uneori singurul prieten esti tu; am invatat ca oricat de multi prieteni ai avea, trebuie sa stii sa ii pastrezi in viata ta, doar pe cei adevarati. Am invatat o multume de lucruri, de care sper sa tin cont. Dar cel mai important lucru, l-am invatat de la profesoara mea de engleza: "Orice ai face, sa lupti cu toata forta pentru cel mai important lucru...TU!"
  Cum anul care a trecut nu a fost deloc bland cu mine, doar dupa ce a intrat spiritul sarbatorilor in el :)), sper din tot sufletul ca anul care vine sa fie mult mai bun cu mine. 
  Azi, pentru ca se implineste un an de cand s-a intamplat un lucru care mi-a schimbat radical viata, gandirea si sentimentele, vreau sa las in spate tot ceea ce inseamna trecut trist si sa imi pastrez in viata doar lucrurile care ma fac sa zambesc. Vreau sa invat usor sa apreciez tot ceea ce am si sa incetez sa dezamagesc persoanele la care tin enorm. 
  UN AN NOU FERICIT, PLIN DE BUCURII SI IUBIRE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu