marți, 2 octombrie 2012

Lucruri pe care obisnuiam sa le fac

  Obisnuiam sa cred ca nu am nevoie de el, ci doar de cineva care sa imi fie mereu alaturi.
  Obisnuiam sa cred ca as putea fi fericita langa oricine care ma iubeste, dar nimeni nu ma poate iubi ca el, iar eu nu pot iubi pe nimeni ca pe el.
  Obisnuiam sa cred ca viata o sa mearga mai departe in sensul bun fara el, dar in fiecare zi in care nu vorbim, imi face inima sa cada in genunghi.
  Obisnuiam sa cred ca l-am iubit, dar iubirea nu cere sa se schimbe.
  Obisnuiam sa cred ca m-a iubit, dar iubirea nu lasa sa plece si nu e indiferenta.
  Obinuiam sa cred ca am nevoie de iubirea lui, dar defapt am nevoie de el.
  Acum obisnuiesc sa cred ca ceea ce a fost intre noi mai are o snsa, dar stiu ca totul s-a sfarsit.

Alexandra P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu